Samsung VS60K6080KC zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung VS60K6080KC zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

abuela 12-02-2019

prima met 2e accu. Licht van gewicht maar zuigt slecht.

Geschreven voor: Samsung VS60K6080KC zilver

hoewel hij heel licht is, bevalt hij niet. Hij spuwt het vuil uit en zuigt weinig. Heel teleurstellend.

Pluspunten

• licht te hanteren
  • 2e accu erbij gekregen.reclame

Minpunten

• zuigt heel slecht
  • accu is heel vaak snel leeg

J.Eulderink 02-02-2018

Fijne stofzuiger voor ‘erbij’

Geschreven voor: Samsung VS60K6080KC zilver

Een fijne snoerloze steelstofzuiger met geïntegreerde kruimelzuiger,met 1 hand te gebruiken.Hij glijdt makkelijk over verschillende ondergronden.Een fijne stofzuiger voor erbij.Ik had het geluk dat er net een promotie was voor een gratis accu t.w.v.50 euro!
Met 1 accu kun je 30 minuten stofzuigen,het is erg prettig dat je altijd een volle accu erbij hebt.Er is nl. geen aanwijzing dat de accu bijna leeg is.
Ik ben er erg blij mee.

Pluspunten

• Zuigt goed.

kees 30-09-2017

MOOI ONTWERP

Geschreven voor: Samsung VS60K6080KC zilver

Iedeaal door de uitneembare accu, hierdoor kan met een extra accu bijna altijd gezogen worden dit is met andere stofzuigers niet mogelijk

Pluspunten

• afneembare accu
  • mooi om te zien

Minpunten

• beetje veel geluid
  • gratis extra accu gaat via samsung

Trudi 20-09-2017

Steelstofzuiger met extra accu

Geschreven voor: Samsung VS60K6080KC zilver

Zo makkelijk voor tussen door
En handig in gebruik
Perfecte zuigkracht
Heel fijn met een handzuiger
Makkelijk te legen
Perfecte aankoop

Hankiebear 15-09-2017

Heerlijk apparaat, ligt lekker in de hand, niet veel herrie.

Geschreven voor: Samsung VS60K6080KC zilver

Zeer makkelijk te manoeuvreren, ligt lekker in de hand, goede zuigkracht, niet veel herrie. Heb er in de winkel mee staan stofzuigen, stofzuiger doet het super. Ben er heel erg blij mee.

Sjon 29-08-2017

Met een simpele beweging handig en snel schoonmaken

Geschreven voor: Samsung VS60K6080KC zilver

Heerlijk om snel even de powerstick te pakken en draadloos stof, katteharen en bijvoorbeeld het meegelopen kattegrind op te zuigen. Geen zware stofzuiger naar de tweede verdieping sjouwen en de trappen lekker met de de afklikbare kruimelzuiger schoonmaken. Geen gepruts met de wasstraatstofzuigers maar voor de deur met de klikbare zuigmond de auto schoonmaken. Gemak dient de mens. Het apparaat rijdt als vanzelf door de kamers: hij borstelt en hij zuigt. Je pakt hem ook veel sneller omdat het geen gedoe is zoals met de ouder draad-slang stofzuiger. We hebben de powerstick nog niet zo lang, maar de oude stofzuiger staat inmiddels op zolder.

Pluspunten

• Handig, draadloos
  • Snel even uit de kast pakken en gaan
  • Niet meer sjouwen
  • Zuigt en borstelt het vuil goed op
  • Makkelijk leegmaken en borstels schoonmaken

Minpunten

• De accu in en uit de aparte oplader klikken
  • Niet geschikt voor grof bouwvuil bij het klussen

Soit 28-04-2017

Prima extra stofzuiger

Geschreven voor: Samsung VS60K6080KC zilver

De Samsung snoerloze stofzuiger heb ik aangeschaft, omdat ik vaak even snel iets wilde opruimen zonder steeds de stofzuiger te hoeven pakken. Dat konden de hagelslagkorreltjes onder de tafel zijn na het ontbijt met mijn zoontje, of de kattenbakkorrels en haren die de poezen overal achterlaten. Zo'n snoerloze stofzuiger pak je toch een stuk sneller er even bij. Je hoeft geen stekker in het stopcontact te doen en hebt in EEN keer een stofzuiger en kruimeldief bij de hand. De zuigkracht is afdoende om gemakkelijk etensresten en kattenbakgrit op te zuigen. De bijgeleverde hulpstukken heb ik vaak niet eens nodig.

Natuurlijk had ik stiekem een beetje gehoopt dat ik het hele huis met de Samsung zou kunnen gaan stofzuigen en mijn andere stofzuiger weg kon doen, maar dat werkt niet. De accu redt het wel om 55 m2 schoon te maken, maar de stofzuiger kan niet onder de bank of kast komen. De body (met de kruimdief) is daarvoor echt te dik. Dat is wel jammer.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Mooi ontwerp
  • Kruimeldief-functie

Minpunten

• Maakt veel geluid
  • Kan niet onder de bank komen

Miep 23-04-2017

Fijne stofzuiger om er extra bij te hebben.

Geschreven voor: Samsung VS60K6080KC zilver

Een fijne stofzuiger zonder snoer die erg wendbaar is.
Jammer is alleen dat als je even flink de kamer wilt aanpakken, en dan dus wel even druk bent met stofzuigen, de accu dan leeg is voordat je klaar bent.
Het is meer een stofzuiger die je er extra bij hebt, maar niet een om de "normale" stofzuiger mee te vervangen.
Het gedeelte van de kruimeldief is ook best zwaar omdat de accu daarop zit.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Erg wendbaar

Minpunten

• Accu snel leeg
  • Kruimeldief gedeelte redelijk zwaar